Thursday 1 December 2011

cdehh!!!! alue ilang mood ku ritokkkk.....spoileddd eyh....

Posted by pwincez atul96 at 23:54
ritok,aku bukan maen gyk appy sbb sygku mcec ku awal2 pagi..huhu....
ritox pun mood nya bait...ku pun tumpang gembira....
jarang dapat dengar sora nya, kdkya alue..jarang dgr soranya appy alue dkya....
lepas 3 minggu x berhubung masing2 lepas indue..huhu..nya jarang k pone bha..xpa..ku paham...
tapi tex,tngah mood ku bait...appy dgar soranya...nya kuar lha topik kiss....
hhaa...cm beysa..ku ney pnah kiss owg,...
mun lam mcec pnah lha hoo....normal nakk???
kakya ku try asks nya,p ku nak cover bha....
alue ku tanya dktox "biey....x pnah kiss meh??"
harapan ku tyme ya nya jwap x..kose ku mox mewk2 saame2 first kiss......
kakya nya eply "emmm....i aks u first,nya pnah kiss kha?"
aku pdh lha x pnha....p nang bena bha x pnah....sbb ku xkan kiss owg nok kuxda prassan 
an nya..kosong....
then,aku truz tggu eeply mcec dari nya...
tang tba nya sent satu mcec yang boleh polh ku shock x bernafas....
harapan ku tex ilanggg,,ancurrr beb!!!
nya pdh nya penah kenak kiss...da sowang mpuan tang tba kiss nya,smbil nya kiss ya nya ngkah surat lam baju gwex ku tox tex...kakya alue larii....gwex ku xknal pun....
hmm...popular juak ny hoo??
tapi kan...sakit juak aty ku...mpuan ya kiss nya...x tauk malu alu eyh..dha lha owg x knal..tang tba...huh!!
mun laky knak kiss kompon ar sukkk nar x??
n i know ery pun myb cmya juakk...
cdehh ku...thats mean ku bukan first kiss nya lakk...
hmmm....tyme ku dgr pengakuan ya tex alu terdudok ku...
keju bha...x sngka....hmmm..
mamyyy!!! :'(
aku mox jd first kiss nya bha...hancur suma nya...
mpuan ya dha ambikkk..mun ku xda prasaan an laky tox tex x juak hal...
mun laky tox tex bkan first love ku x juak hall..
mun bok kaple x juak hall..
tox dha mox 2 taun ....
mesty korang paham kan...kalo aku tau dari dulu takpew..
waktu maseh takde rase..nie mcm hape jew....
hmmm....p tox bukan slh nya juak....
aku paham...
it's okey sygg....syg x knal mpuan ya nak??mpuan ya nok kiss sygg kan??bukan sygg kan???
it's okey..i know...
munkin mpuan ya suka ah sygg...
tapi....aku ttp rase ntah pape..kaple aku kne cium oleh minah mane ntah...tak dikenali....
yang aku nie kekasih die lagi blom masenye...
wahhh!!langkah bedul siottt!!!
tak sangka bha,aku just nak first kiss ngan first love ku....
ery pun sma,tapi nak sma gney....???
alue ilang bha mood tex..spoiled abiz..ery tauk ku kecik aty..
p ku kdrik x tauk ku tox kecik aty kha pa???
ku just ngiz jax,suma asa da...mixx gyk ya..hmmm
syg ku tnyak aku pas nya prasaan pal ku late eply,eply pndek2..nya tnyak" r u okey honey"??
aku jwb jer" i'm oke"
p nya pdh nya asa laen...hmm..pat detect lhaya...soryy syg...xpat pdh..kose x tauk pa prasaan tox...
pdh jax oke p lam aty kdk pa asa....first lurve ta nok 2 taun dha kaple,tang tba tauk knak kiss??
hmm....xpa syg...i know..bukan slh u...tox slh mpuan ya...
nak molh gney gykk...sabo jer lha...
ya allah,kuatkan lha smngat ku tox....x tahan asa nya tngga muka ery tyme tox....nak kuar aik mata...
hmmm....soryy syg,i tak dpt mcec u buat sememntara wktu..aty i lom lagi tenang..i'm sorry... :'(

0 comments:

Post a Comment

 

pwincezatul96 Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting